Julfesten

Si där ja..
Julfesten var riktigt rolig, igår. vi kom dit strax efter tre och började göra iordning allting. tog fram bord och dukade och sånt. strax innan fyra kom dom andra och då fick vi sätta igång att värma julmat och så :) medan det blev varmt körde vi en omgång med luftgevär. jag har aldrig skjutit det förut, så det gick ju inte så bra, vill jag väl inte påstå. haha. strax innan sex, tror jag klockan var, så började vi äta. det var riktigt gott faktiskt :) och jag blev, tro det eller ej, lagom mätt. inte alls sådär äckligt som man brukar bli när det är julmat ;b
efter det körde vi en omgång med luftgeväret till. gick lika dåligt då också. haha. och sen hade vi lite utlottningar och sånt. jag vann en tröja :)
efter det blev det lite ost och kex och efterrätt och så. så satt vi och gaggade och hade jättetrevligt :) vid halv elva, eller nåt i den stilen, började vi packa ihop och så gick vi vidare till krogen. även där var det riktigt roligt. dansade med svärfar och så :) kom hem runt halv två. det var en riktigt lyckad kväll, måste jag få säga. tack allihopa :)

Idag trodde jag faktiskt att jag skulle vara bakis, men icke. jag klarade mej denna gång också. har ju aldrig varit det någon gång. hehe.
på förmiddagen tog vi det bara lugnt framför tvn. vid två kom pappa och hämtade mej och nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli fem. mamma fyllde ju år igår så vi ska fira henne idag. släkten kommer och det blir lite julmat och så. blir nog väldigt trevligt :)

bilder från julfesten kommer såsmåningom. måste få dom från johan bara ;b

nej, nu ska jag gå och massera pappa lite. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback