Julfest, jobb och julklappsutdelning

Julfesten var riktigt, riktigt rolig. men naturligtvis tog jag inga bilder :b jag har tagit typ fyra stycken eller någonting :b
till att börja var jag och flickorna hemma hos mej och gjorde oss iordning och så. runt fem gick vi till anna en sväng och efter det gick vi upp till skolan för att äta julmat strax efter sex. väldigt gott, faktiskt :) efter det blev det dans runt granen och sen kom kvännarn dit och underhöll oss. dom är ju inte friska på en fläck. men sååå roliga :) när dom var färdiga var det julklappsutdelning och sist men inte minst var det spex :) var riktigt roligt och trevligt allting, faktiskt. när det var färdigt var klockan typ tjugo i elva, tror jag. så då gick vi ner till byn för att festa. och det var huuur mycket som helst. trots att vi hade ett helt hus var det smockat med folk och det var kul att träffa många gamla kompisar och så, så det var jätteroligt.. enda tills polisen kom :b vet inte om det var någon granne eller nåt som tröttnat eller varför dom kom, men vi gick hem iaf. eller snarare sprang. haha. men det var jätteroligt så länge det varade :D

på fredagen vaknade jag strax efter nio, trött men absolut inte bakis. blir ju aldrig det. så då satte jag igång att städa och packa det sista och så för att sätta mej på tåget till johan klockan halv tolv. på fredagen gjorde vi inte speciellt mycket. tog det mest lugnt. förutom att vi hade julklappsutdelning. av min älskade pojkvän fick jag sex and the city- boxen! blev helt sjukt glad! älskar den serien. så nu har jag många timmar framför tvn att vänta :)

på lördagen var det jobb som gällde. trots att jag var dunderförkyld så gick det väldigt bra. var mycket folk så timmarna gick fort. när jag kom hem åt vi lite mat sen gick jag och la mej och somnade. sov till sex, ungefär :b då var det dags att äta igen och sen satt vi framför tvn hela kvällen. så skönt så :)

idag tog vi sovmorgon. åt frukost vid halv tolv. vid ett kom mamma och pappa för att hämta mej, plus att johan och dom bytte julklappar :)

nej, nu ska jag läsa lite bloggar. förhoppningsvis kommer mamma hem från ica snart så att hon kan börja med maten. jag är jättehungrig ;b hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback