Hemma från skolan

igår kom johan till mej :) när jag kom hem från skolan gick vi och handlade lite. efter det tog jag mej en joggingrunda. såå himla skönt. när jag kom hem var maten färdig :) så himla bra så :) på kvällen gjorde vi inte speciellt mycket. jag hade väldigt ont i huvudet, så det blev sängen redan vid åtta.

idag har jag varit hemma från skolan. jag har varit så oerhört stressad den sista tiden, så jag kände att jag bara behövde en dag till att inte bry mej :b
så för att riktigt koppla av köpte johan god frukost imorse och så åt vi riktigt länge och drack lite kaffe och så. efter det satt vi nejlikor i apelsiner. tror inte att jag gjort det förut, om jag ska vara ärlig, men det blev så fint så :) nu har vi precis bakat pepparkakor och nu sitter vi ner och andas lite. johan håller på och tappar upp ett bad och jag ska sitta här ett tag, tänkte jag :)
hittills har det varit en väldigt bra dag, måste jag få säga. dessutom snöar det ute :)

nej, nu ska jag läsa lite bloggar. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: kats

så mysigt... apelsin och nejlikor har jag bara gjort 1 gång tror jag.... när anna var mkt liten... elelr om det var krille...hm minns inte

2008-12-10 @ 18:31:15
Postat av: mamma

Blir det några pepparkakor över till mej?? KRAM

2008-12-10 @ 19:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback