Hem till Vimmerby

hejhej. dagen har varit väldigt bra. började mej med att titta på julkalendern imorse och när jag gick till skolan var det lite halvmörkt och massa ljus tända överallt. supermysigt :)
dagen har varit väldigt bra. har gått jättefort. vi hade inte den sista lektionen idag så jag slutade redan tio i två. riktigt skönt. då gick jag och nadja till gymmet en sväng. blev bara en timma idag, men det räckte ändå. hehe. var så skönt så.

nu har jag precis kommit hem. har packat lite och så. jag har nämligen inga lärarledda lektioner imorrn, så jag tänkte att jag skulle ta och åka hem till vimmerby en sväng. dessutom börjar jag inte förrän halv ett på onsdag :) ska bli skönt att få komma hem lite. var ju inte hemma någonting i helgen. tyvärr har jag ju en hel del plugg att göra ändå :b men det löser sej. kan ju dessutom få lite hjälp av far min med fysiken då. blir ju skitbra :)

nej, nu ska jag läsa lite bloggar lite snabbt innan jag ger mej iväg till bussen. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback