Gymma, skola, vimmerby

imorse innan vi började skolan gick jag och nadja till gymmet. så skönt så :) roligt att det börjar ge lite resultat också. kan ha tyngre vikter och så. haha :)
efter det hade vi engelska. gjorde bla muntligt nationellt. gick väl hyfsat iaf, tror jag :b och sist men inte minst var det matte som gällde. gjorde färdigt min hemtenta :)

idag fick jag reda på att jag inte har några lektioner imorrn heller, så jag åker hem redan ikväll. jag kom alltså hit igår och åker hem idag. haha. inte helt fel det, inte :) så nu har jag packat och bunkrat upp med mat och vatten till kaninerna och nu sitter jag och väntar på att klockan ska gå. jag ska byta i almvik idag igen, så vi år se hur det går. haha.

imorse sa jag förresten till mina grannar. när jag tittade ut genom kikhålet såg jag att ena ungen stod i trappuppgången och skrek medan mamman fortfarande var inne i lägenheten. fattar inte vad han ska ut och göra innan dom ens är färdiga. men förhoppningsvis blir det lite bättre nu iaf.

nej, nu ska jag läsa lite bloggar och sen gå. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback