Dödshjälp, gym och plugg

på förmiddagen idag skulle vi hålla ett muntligt framträdande. jag pratade om dödshjälp och det gick SÅ bra. jag kände mej jättesjälvsäker och alla satt verkligen och lyssnade, och efteråt fick jag jättemycket fina komplimanger :) ååh, det kändes så himla bra :)

efter skolan gick jag och nadja till gymmet. var där i två timmar. är helt slut nu, kan jag säga. men det är så himla roligt, för jag har fått öka massa vikter och så har jag avancerat till 150 rygglyft och situps :) känner mej lite stolt sådär. hehe.

nu sitter jag med ett päron i min hand och ska sätta igång att plugga. förhoppningsvis tar det inte hela kvällen, men vi får se. och jag orkar nog inte göra nåt speciellt efter det ändå, så det spelar ingen roll. haha.

nej, nu ska jag sätta igång så att jag blir färdig någon gång. hejsvejs.


Kommentarer
Postat av: mamma

Vad du är duktig på att "gymma" ofta!

2008-12-08 @ 22:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback