Dan före dan...

godkväll. eftermiddagen och kvällen har varit riktigt trevlig. jag och mamma har gjort massa julmat och vid fem åt vi allihopa. efter det blev det lite ost och kex och sen tittade vi på bingolotto. har inte tittat på det på flera år, men det var mysigt.
nu har jag och mamma precis suttit och rimmat till några julklappar. alltid lika roligt. och eftersom vi är så värdelösa tog vi lite hjälp av internet. haha.

nu ska jag gå och lägga mej, tänkte jag. får se hur mycket jag kommer att sova inatt. ligger bredvid en mamma som hostar som en galning plus att lillan och harry är här och lillan skriker massa vilket dessutom leder till att hundarna är alldeles till sig :b men förhoppningsvis går det bra :)

nej, nu ska jag lägga mej och läsa den där eländiga boken. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback