Dagarna som gått...

jaha, då har det gått några dagar sen jag skrev nåt sist :b
julafton var riktigt mysig och jättetrevlig :) på morgonen kom sara in så vi bytte julklappar med henne, som vanligt :) fick massa jättebra saker. alltid lika roligt att få presenter av sara :)
vid tolv åkte vi ut till mormor allihopa. vi hade en riktigt, riktigt trevlig och rolig eftermiddag och kväll. blev en riktigt lyckad julafton med massa bra julklappar :)
när vi åkte hem, vid sju, så bestämde jag och matilda att jag skulle följa med ut till matilda och sova där. hon fick nämligen wii fit av adam så vi var väldigt sugna på att testa det. och det var sååå rooligt. vi skrattade så vi höll på att dö, plus att vi blev svettiga. haha.

på morgonen därpå var vi ute och gick 45min sen hoppade vi in i duschen och sen följde jag med till hennes jobb en sväng. det var inga barn där, men det var ändå trevligt att se hur det ser ut.
strax efter två kom pappa och hämtade mej. då åkte vi hem och så packade jag och så åkte vi till johan :)
igår kväll var två av millas kompisar här så vi spelade rockband och lite. hade väldigt roligt :)

idag tog vi en ordentlig sovmorgon. efter det åkte vi in till stan. fy fasen, vad folk det var. jag hade tänkt att handla en hel del, men jag hoppade faktiskt över det. men jag hittade faktiskt en bh som jag ska köpa när jag kommer hem till vimmerby, tänkte jag. haha.
innan vi åkte hem åkte vi till jysk för att köpa en säng åt johan. vi hittade en jätteskön, men den fanns naturligtvis inte hemma. men den skulle komma någon gång nästa vecka. ska bli så himla skönt att få en ordentlig säng. dessutom en dubbelsäng :D

nej, nu ska jag och johan spela lite tv-spel. hejsvejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback