Valstadbo igen

gårdagen var väldigt rolig. runt nio gick vi, dvs jag, elinor, linnea och felicia, till eve där festen redan var i full gång. hade trevligt och miglade runt lite och sådär. dock kom vi aldrig iväg till udden, utan vi var kvar hos eve hela kvällen. hade roligt faktiskt. kul att träffa alla kompisar igen. trevligt att vi lyckades få dit lite ettor så att dom kom in i gemenskapen också. haha.
och dålig som jag är knäppte jag inga kort, trots att jag hade med mej kameran. tog bara några få bilder när vi fortfarande var kvar hemma hos mej. så det får duga med dom den här gången. haha.

     



idag har det inte hänt speciellt mycket. elinor ringde och väckte mej klockan elva. då gick jag upp och åt frukost och diskade lite och sådär. efter det gick jag över till elinor där även linnea var. satt och pratade lite och så. sen gick vi till u-mottagningen och efter det till vårdcentralen. ja.. vad har vi gjort mer..? inte speciellt mycket. planerat vad vi ska göra ikväll.. blir troligtvis lite partaj ikväll också.. vet dock inte vart än. men det är sånt  som märks.

nu sitter jag i min lägenhet. linnea och elinor är iväg och rider. jag ska nog ta och laga mej lite mat snart. magen börjar bli hungrig, känner jag. får bli korvstroganoff idag. matgrädden måste användas.

japp, det ska jag gå och göra nu.. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback