Mästerfotografen Anna Eriksson

Förut kom jag på världens bästa idé. över min soffa ska jag ha två tavlor som hör ihop. antingen i svartvitt eller med lila toner. och eftersom min älskade vän anna eriksson är en sådan mästerlik fotograf har jag bett henne om att få göra två vavlor utav ett par av hennes bilder :) kommer bli såå himla bra!

så nu har jag tittat på hennes blogg och så efter bilder jag gillar och har fastnat för två stycken. dock ska hon skicka lite bilder till mej på måndag eller nåt, så jag får se lite vad som finns, men just nu känns det väldigt bra och roligt iaf. haha.

tack så jättemycket för att jag får din tillåtelse att göra detta, anna :D kommer bli superbra. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback