Tandläkaren

godmorgon. nu har jag precis kommit hem från tandläkaren. och vet ni vad..? jag hade inga hål! wohu! dock hade jag början till hål mellan tänderna, så hädanefter är det flitig användning av tandtråd som gäller! punkt slut.
det var faktiskt inte ett dugg roligt och ligga i den där jävla stolen. började kallsvettas och skaka och ha mej.. usch, så nervös och rädd jag var. men nu är det över för denna gång och det känns så skönt!

nu sitter jag vid köksbordet. mamma håller på och bakar bröd och matilda är påväg hit. vi ska hitta på någonting, men vet inte riktigt vad än. kanske ska vi ta en tripp till söderköping och äta glass? var så länge sen vi var där. eller ska vi bara ta en promenad med hundarna? eller kanske både och? ja, vi får se.. men glass är ju alltid trevligt. haha.

nej, nu ska jag läsa lite bloggar.. som vanligt. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Tessan

fin blogg :) och vilken tur att du inte hade några hål! haha :D

Postat av: kats

Så bra att tandtrollen håller sig borta:-))



kram

2008-08-11 @ 18:22:22
URL: http://kats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback