Superhelg

jaha, vad gjorde vi igår.. hmm. på dagen låg jag mest i sängen och tittade på os medan johan satt vid datorn. ingen av oss var sugna på att göra någonting, så vi tog det mest lugnt.
till middag blev det ugnsrostade grönsaker, dvs potatis, morötter och palsternacka, stekt kött och beasås :D så himla gott så.
på kvällen åt vi chips och popcorn och tittade på borat. helt sjuk film.. men den är rolig. haha.
har haft en väldigt mysig helg, måste jag få säga :)

idag åker johan hem vid halv tre. då ska jag väl troligtvis till elinor en sväng. måste ju få se hur hon bor. hon har flyttat in i huset bredvid. dock är dom lägenheterna renoverade så jag har ingen aning om hur det ser ut. så spännande! haha.
vid fem-sex någon gång kommer matilda, sara och doris hit och ska sova här. vi ska äta tacos, säkert spela lite kort och ha det trevligt :) blir nog kanonbra :)

nej, nu ska jag gå. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback