Städning och Pluggning

idag har jag faktiskt varit duktig måste jag få säga. efter att vi ätit, och jag diskat allting städade jag i köket. tog sånt där medel på diskbänken och i diskhon och så, så nu är det skinande rent :) efter det gick jag lös på badrummet. tvättade toan, handfatet och badkaret :) efter det gick jag och johan och handlade lite. när vi kom tillbaka därifrån tog jag fram papper och penna och plockade fram mina kvitton och räknade ut hur mycket jag handlat mat och så för sen jag kom hit. än så länge är jag skyldig mamma och pappa pengar, inte tvärtom.. tyvärr. haha ;) känner mej ganska duktig, måste jag få säga.
nu skulle jag bara ta en liten paus sen ska jag sätta mej och räkna lite matte. lika bra att sätta igång med en gång.

nej, nu ska jag, som sagt, räkna lite. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Excel-experten

Gör ett ark i excel där du håller reda på alla kostnader. Är mycke lättare att få överblick då.

2008-08-21 @ 20:29:18
Postat av: Kajsa

Svar: Hmm.. mjo, men då måste jag KUNNA göra det också.. men jag får väl försöka.

2008-08-21 @ 22:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback