Sovmorgon

Godmorgon, gott folk. klockan är tio och jag har varit upp i över en timma. inte dåligt, tycker jag. hehe. börjar inte skolan förrän tio över tolv idag, så jag fick sova ut lite.
vet dock inte vad jag ska göra nu i två timmar. kanske ska gå ner till ica och handla lite? jag har ingenting att dricka nämligen. och inte vet jag vad jag ska äta till lunch. nej, jag orkar inte.. tar det sen när johan kommit.

idag börjar alltså skolan på riktigt. känns lite märkligt, men ändå skönt att komma igång. vill bara att dom här två åren ska gå superfort så jag kan ta studenten och sätta igång att jobba. haha.

nej, jag har verkligen ingenting vettigt att säga.. jag märker det. lika bra jag slutar. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

jag lovar dig, det går sjukt fort, och helt plötsligt står man där och har tagit studenten ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback