Sovmorgon

jaha, då var det torsdag och jag har sovmorgon enda till 12:10. underbart. gick dock upp klockan 9:30 för att jag ska kunna somna ikväll och sånna saker. nu har jag precis gjort mej iordning och ska snart äta frukost/lunch.

efter skolan igår var jag ute och sprang. dock inte så långt eftersom vi hade haft idrott i skolan, men skönt ändå. när jag duschat och så kom elinor hit :) mycket trevligt. satt och pratade och så, om allt mellan himmel och jord. precis som det ska vara :)
när hon hade gått hem, strax innan halv tio, satte jag mej och pluggade. har gjort precis så långt som jag hade planerat. känns väldigt bra. 

när jag slutat idag ska jag och johan åka in till västervik. hade tänkt göra det häromdagen, men lite annat kom emellan. men nu ska vi det iaf. vi ska gå lite i affärer och så blir det väl säkert donken också, kan jag tänka :) 

nej, nu ska jag läsa lite bloggar. hejsvejs. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback