Sista dagen på jobbet

Jaha, idag var det min sista dag på jobbet. eller ja.. jag kommer ju jobba varannan lördag också, men ändå. hehe.

dagen har gått hur idiotsegt som helst. har tittat på klockan typ var tredje minut. har inte varit mycket folk alls och bara jättedrygt. men nu är det över iaf. haha.

runt tio var jag upp till ica och köpte kladdkaka, kolatårta och glass som jag bjöd på. uppskattades väldigt mycket :)

nu har jag och johan precis ätit. fick bli kebabrulle och kebabtallrik. ingen av oss orkade eller ville laga mat. vet inte riktigt vad vi ska hitta på ikväll faktiskt, men det är väl sånt som märks, antar jag.

pappa ringde precis. han åkte från gamleby nu. han har tapetserat alla tre helgråa väggar och runt dörren på fond-tapeten. efter att jag klippt mej imorrn ska jag och mamma åka dit. får väl se om pappa åker dit på morgonen så han är färdig när vi kommer eller om han ska göra färdigt på eftermiddagen. också sånt som märks, antar jag. jag vet dock att jag längtar som fan! ojojoj, vill dit. nu! haha.

nej, nu ska jag läsa lite bloggar. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback