Shopping

goddagens. imorse fixade pappa det där i excel åt mej. så nu kan jag hålla koll på hur mycket dom är skyldiga mej. mohaha. funderar faktiskt på att göra ett likadant åt min egen budget också. känns inte som jag har koll på någonting just nu, faktiskt.

idag har vi varit och åkt på gränsö och tittat på alla fina hus och så. hehe. efter det gick vi på stan en sväng. jag köpter en almanacka, en lila filt och en supersnygg väska! ojojoj.. känner mej så redo för skolan nu. hehe. efter det gick vi till tant grön och köpte med oss supergod lunch. jag köpte en pastasallad med lax och massa goda grejer och mamma och pappa köpte varsin skagenbaguette :)

nu har vi precis varit och gått en promenad på campingen, väldigt mysigt här, måste jag få säga. nú sitter vi och dricker lite kaffe och har det gott :)

nej, nu ska jag sluta. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback