Mitt nya hem..

godkväll. känner att jag behöver skriva lite om det här med att ha flyttat hemifrån :) vad tycker jag om det egentligen? jo, det är helt underbart! det är inte så att jag tycker det är skönt att slippa från min familj, för jag trivs hemma i vimmerby, absolut. dock är det så himla skönt att få ta hand om sej själv och ta ansvar för sej själv. jag kan ju säga att jag känner mej så otroligt vuxen när jag går nere på ica och veckohandlar :)
om jag ska vara helt ärlig så fungerar till och med städningen jättebra. jag försöker absolut diska efter varje måltid så att det inte blir ett berg. hehe. och jag tar gärna lite nu och då så att jag inte behöver ta en hel kväll till att städa. som förut, till exempel, när jag inte hade nåt vettigt att göra dammade jag fönsterbräderna och tvättade badkarskanten (var stearin och så på den). det blir liksom ingen stor grej av det om man tar lite i taget.
och för att inte tala om hur underbart det är att få laga sin egen mat. ojojoj, vad jag älskar det. och det blir alltid så himla gott. haha.
nej, jag ångrar verkligen inte att jag flyttade hit. visst, det har inte gått speciellt lång tid, men det känns verkligen kanon. jag säger till och med "hem" om lägenheten. haha. japp.. detta är definitivt mitt hem :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback