Måndag

hejhej. lektionen med kilowatt gick väldigt bra idag, faktiskt. var inte lika segt som jag trodde. kan nog bli en ganska rolig kurs, tror jag nog :)
efter det hade vi ekologi. kommer nog också bli bra, tror jag nog. dock var vi ute den lektionen.. och fy funken, vad med mygg! har nog inte fått mer än två myggbett på hela sommaren, men nu har jag typ två miljoner. uscha.

när jag kom hem gick jag och johan ner och handlade. fasen vad mat är dyrt. ojojoj. men denna gång betalade johan mer än hälften, så det blev ju bra ändå :)
när vi kom hem satte vi igång och laga mat. fick bli pasta, bacon och sås med paprika och champinjoner. blev väldigt gott, faktiskt :)

nu gör vi inte speciellt mycket. pratade precis med elinor. just nu är dom i stallet, men när dom är hemma därifrån ska jag upp till dom en sväng. tror dock inte att johan följer med, men det gör ju inte så mycket. hehe.

nej, nu ska jag läsa lite bloggar. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Annette Jönsson

kul med fler från trakten


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback