Lugn fredagkväll

efter att jag avslutat här sist åkte jag och mamma ut till mormor och drack lite kaffe och gaggade en stund. sen åkte vi ner till mossjön och tog oss ett kvällsdopp. såååå sköööönt! var supervarmt i vattnet. dock lite långgrunt, men det är ju lite roligare för hundarna.

nu har jag precis flyttat över dom sista bilderna till min dator så nu är jag nog nöjd och belåten, tror jag. känns ganska bra att ha något innehåll i burken också.

nu sitter jag och mamma här bredvid varandra med varsin bärbar dator och lite likör och äter chips, och har det trevligt. pappa gick precis in till grannarna som har lite fest, eller nåt. kanske ska över dit en sväng och kika läget.. dom har tydligen köpt nåt kubb-liknande spel som jag blev lite nyfiken på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback