Lugn dag

Ja, idag har jag mycket riktigt haft en slappardag. har tittat på OS nästan hela dagen. haha. men jag har faktiskt gjort lite nytta också. har tvättat några maskiner, diskat och lagat mat. gjorde lax i ett knyte (eller vad det nu heter) med lök, morötter, citronpeppar, salt och lite smör. till det hade jag potatis och holandeisås. blev faktiskt riktigt gott, måste jag få säga. för att bara vara ett hopkok av vad som fanns hemma blev det riktigt bra. haha.

just nu sitter jag och har jättetråkigt. mamma håller på med kursen hon ska hålla i höst och jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. vill hitta på någonting! men hon är väl färdig snart, antar jag. vet dock inte vad vi ska göra.. det är ju jättetråkigt väder ute. menmen, det är sånt som får märkas.

nej, nu ska jag, för ovanlighetens skull, läsa lite bloggar. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback