Let me get some sleep

men vad är nu detta, kajsa allvin? klockan är fanken snart halv ett och här sitter jag och läser en massa bloggar. var jag tvungen att välja just ikväll att vara sugen på det? ska nämligen vara hos tandläkaren kvart i nio imorrn så det vore ju bra om jag fått några timmars sömn iaf. och nej, mamma, det är inte för att jag sov så himla länge imorse.. för jag är faktiskt trött. jag är bara inte sugen på att sova. hmm.. mycket märkligt, men så är det. och dessutom.. hur fanken ska jag kunna sova utan tv? tog ju med den till gamleby förut. ojojoj, detta blir inte bra. kanske kan man titta på nån film genom internet? ja, det får nog bli så, tror jag. och snart, dessutom.. måste sova. måste! japp, så får det blir. godnatt. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback