Lägenhetspyssel

efter att jag ätit frukost och så imorse åkte jag, mamma och pappa till gamleby till lägenheten. pappa har rivit lite tapet och spacklat och så. jag och mamma har diskat allt porslin och glas och ställt in i skåp. har även varit och handlat lite så att jag har lite kryddor och mjöl och sånt. har även fått upp lite handdukar och så på toa. känns jättebra allting faktiskt :) skulle mer än gärna åka tillbaka nu igen. haha.
har ätit med mina nya bestick jag köpte för några veckor sedan. mycket bra köp måste jag få säga. dom var jättesköna att äta med.

om det är dåligt väder imorrn ska jag, mamma och matilda åka till ikea en sväng. jag både hoppas på sol.. men ändå inte. haha.

nej, nu ska jag in på ikeas hemsida och titta lite. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback