Lägenhetsfix- och trix

idag vaknade jag strax efter nio, och när jag ätit frukost och så packade jag och mamma bilen full med köksgrejer sen åkte vi två, pappa och matilda till gamleby till min lägenhet :D första flyttlasset.. känns riktigt bra, måste jag få säga :) pappa mätta lite i vardagsrummet så vi kunde beställa tapeterna. diskade lite och ställde in en del i skåpen och så. hann inte göra speciellt mycket, men det känns iaf superbra :D är så oerhört glad att kök och badrum är så fräscht.

när vi skulle släppa av matilda och doddan i frödinge passade vi på att ta en fika också. fick se hennes nya matsalsmöbel för första gången. så jävla snyggt! ojojoj, säger jag bara. riktigt avis, måste jag få säga. blev läckrare än jag räknat med. superbra!

efter det åkte vi hem till oss och satte oss ute i solen i några minuter. sen åkte jag och mamma upp till jysk för att titta på köksbord till mej. och mycket riktigt hittade jag ett. var nedsatt till bara 2000. det ser precis ut som jag ville ha det. kunde fanken inte blivit bättre. dessutom hittade jag illgröna gardiner nedsatt till 100:- och en illgrön kökspensel och slickepott i silicon fnedsatt till knappt 30:-/styck. och så köpte jag två par underlakan.. även dom nedsatt pris. så jag har gjort så mycket fynd idag, och jag är så himla lycklig :D detta kommer bli så oerhört bra.

och inte nog med det.. sen ikväll ska vi ut till mormor och hämta ett orange duschdraperi. har jag nämnt att jag ska ha orange i badrummet förresten? ja, nu har jag det iaf. haha. kommer bli så jävla bra. dessutom ska vi passa på att ta oss ett kvällsdopp och lite kaffe därute hos henne. ojojoj, vilken bra dag, förstår ni :D

just nu håller jag på att flytta musik och bilder från denna dator, vår stationära, till min dator. alla bitar börjar falla på plats.. I can feel it! :D

nej, nu ska jag gå ut och vara lycklig istället. hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Elinor

OMG! Du har en peppdag idag förstår jag =)

Va kul att lägeenheten blir toppen, hoppas att de blir lika bra som de låter ;)

2008-08-01 @ 21:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback