Lägenheten

runt tolv idag åkte jag, mamma och pappa, för ovanlighetens skull, till gamleby. idag har vi fixat och trixat med en del småsaker. lite hyllor som kommit upp på väggen, tvn är på plats och lite prydsnadsgrejer har jag fått upp. dock är det inte helt färdigt än. det är lite småpyssel som är kvar. jag har inget köksbord, vitrinskåpet i köket ska upp, jag ska ha några hängande fönsterlampor i vardagsrummet och gardinerna måste sys upp. jag har inte fått upp spegeln i hallen och lite annat sånt smått och gott.

men tror det eller ej, idag knäppte jag faktiskt en del kort. inte så många och inga bra, men ändå. ni får se lite hur det ser ut iaf. men som sagt, kom ihåg att det inte riktigt är färdigt än.

   

  

 


Kommentarer
Postat av: sara

Snyggt ju! måste komma och titta snart ju..

Postat av: Anonym

Så snyggt det blir.



kram mormor

2008-08-17 @ 18:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback