Kassabok

Nu har jag varit duktig. var vid minuten förut och tog ut ett kontoutdrag. så nu har jag suttit och skrivit in hur mycket pengar jag har i min nya kassabok på datorn. pappa höll ju på och mixtra med den förra helgen. känns riktigt roligt faktiskt. haha. vi bestämde att den skulle starta 1 september, för att det var enklast så. dock var jag ju i linköping igår och handlade lite kläder och så, och eftersom det är så stora summor så tyckte jag att det var lika bra att skriva in det ändå.
men det känns skönt att jag ska få lite mer koll på min ekonomi. för nu när jag har flyttat och jag har plockat från sparkontot hit och dit, så känns det inte som jag vet någonting. så som sagt, ska bli skönt att få lite ordning och reda igen :)

nu sitter jag och äter en ny fil jag köpt. drottningsbär och jordgubb. riktigt, riktigt god faktiskt. jag hade även i min äpple-kanel-müsli, men den gör sej faktiskt bäst i vaniljyogurt. hehe. så jag får nog köpa något annat att ha i imorrn. men jag ser faktiskt fram emot att äta frukost imorrn. riktigt smarrigt :)

nej, nu ska jag plugga lite. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: kats

Men så duktig du är:-))

2008-09-01 @ 06:12:21
Postat av: joakim

ville bara säga att det e hur klart som helst att det e ert (fruntimmers) fel när ni själva blir asplackat! sådetså! och emelia är ingen fager syn när hon återanvänder rödvin.

2008-09-01 @ 16:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback