Johanbesök

runt kvart i sju förut gick jag till stationen för att möta johan :) när han kommit gick vi till ica för att handla lite. det kröp nämligen fram att han inte tycker om korvstroganoff, det jag tänkt laga till middag ikväll. så vi köpte en påse chicken nuggets, så fick det bli dom, ris, currysås och sötsur sås :D så jättegott så. jag hade ändå tänkt att äta det en dag i veckan så då får jag äta korven då istället, så det gjorde ju ingenting.

efter att jag diskat gick vi till pressbyrån för att köpa en tidning. han måste ju också ha någonting att läsa ikväll. hehe.
nu ska vi nog sätta oss och titta på simpsons- the movie, som han köpte förut, och äta lite chips och ha det mysigt :)

nej, nu ska jag faktiskt gå. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Sara

Köpt currysås(vilken isf) eller gjort egen(hur gjorde du?)??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback