Joggingtur och Hårfärgning

strax efter sju tog jag på mej joggingkläder och tog mej en joggingrunda. väldigt skönt, må jag säga. sprang i ca 45 min :D lite stolt över mej själv är jag allt. haha.
dock brukar jag inte springa hela tiden när jag är ute. brukar gå lite emellanåt.. det gjorde jag inte idag. frågan är vilket som är bäst.. bra kondis eller att slippa skavsår? har sånt jävla sår i hålfoten, så det finns inte. kan knappt gå. det är faktiskt synd om mej ;b men jag ska köpa compeed-plåster imorrn, så då blir ju det ju oftast bättre.

just nu sitter jag med färg i håret. äntligen har jag och mamma kommit till skott. inte en dag för tidigt, om man säger så.

nej, nu ska jag gå och sätta mej i soffan en stund. hejsvejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback