Jobb och Shopping

goddagens. idag jobbade jag för första gången på tre veckor eller någonting. jobbade ju bara från 9-13, så det var ju inte speciellt länge. men när man inte är van så går tiden väldigt långsamt ändå. men som sagt, det gick bra. bra att tjäna lite pengar. hehe.

efter vi slutat jobba åkte jag och johan in till linköping för att jag skulle köpte hjul, handdukar och en klocka och johan skulle köpa en extern hårddisk. tror ni dom hade någon klocka, hjul eller handdukar då?! nehej, varför skulle det sluta jävlas med mej nu för? alltså, jag förstår verkligen inte det här.. det har varit så enda sedan jag började flytta :b

men jag hittade iaf lite annat smått och gott. köpte ett par mörka bootcut-jeans, polotröja, ett nagellack och lite burkar. tror inte att det var något mer. så jag är ganska nöjd ändå. men lite tråkigt. men vi får väl åka in till stan nästa lördag igen, antar jag :b

nej, nu ska jag gå ner. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback