IKEA

imorse åkte jag, mamma och matilda upp till linköping. först gick vi in på biltema där jag köpte några småsaker till köket.. dom har verkligen allt där :b efter det gick vi in på ikea :) handlade bla ett soffbord, matta och nattduksbord. har även tittat ut vad jag ska ha för tv-bänk. utöver det köpte jag massa småsaker till hela lägenheten. har nog faktiskt så att jag klarar mej helt och hållet nu, skulle jag tro. (men några vändor till blir det allt) idag gick det på 4300. fick väldigt mycket för dom pengar, måste jag få säga :) nej, jag är väldigt nöjd, helt klart :)

efter ikea åkte vi och åt pizza på oasen i åtvid.. därefter åkte vi till johan där jag blev avsläppt. efter det åkte mamma och matilda vidare till gamleby för att lämna av alla grejer i min lägenhet. ååh, jag vill också åka dit. har verkligen inget annat än lägenheten på skallen just nu. ååh, vill bara dit och packa upp allting!

nej, nu ska jag och johan lägga oss och titta på en film. måste ju sova tidigt ikväll.. imorrn är det ju tillbaka till arbetet! :b hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: mamma

4300 på IKEA ja, men alla de andra affärerna då??

Tack för en trevlig dag med trevligt sällskap! Grejerna är avställa men inte upp-packade helt enligt order! KRAM

2008-08-03 @ 21:55:57
Postat av: Kajsa

Svar: Ja, just det.. dom andra affärerna glömde jag bort. haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback