Ikea och Gamleby

jaha, då var det ett par dagar jag skrev nåt sist. på förmiddagen igår åkte jag, mamma och pappa till gamleby för att skruva lite möbler och så. ungefär en timma senare kom mormor och bg på inflyttningsfika :) av bg fick jag ett jättefint vitrinskåp (likadant som matilda fick när hon flyttade) som hans pappa gjort. och så fick jag ett fat med ljus på av mormor. samma serie som lite annat jag har. så det blev så himla fint så :) fick även ett hjärta jag ska hänga i köket. tackar så jättemycket. verkligen jättegulligt.

idag har jag, mamma och matilda varit på ikea.. igen! känns inte som vi gör annat än åker till ikea och gamleby. naturligtsvis är det roligt, men snudd på att det börjar bli jobbigt. haha. orkar dock inte gå in på detaljer, men vi kan väl skratta åt det senare, antar jag. haha.
efter ikea åkte vi till gamleby och bar upp grejern, sen åkte vi och lämnade av matilda hemma hos henne och nu sitter jag hemma och har precis ätit.

ska väl inte göra speciellt mycket mer idag, tror jag. är jättetrött. nej, nu ska jag läsa lite bloggar. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback