Hemma från jobbet

på jobbet idag var de jättelugnt.. och tur var väl det, för jag klarade inte av att komma tillbaka efter lunchen. hade så jäkla ont i huvudet. var ingen idé att försöka ens. men jag fick sova och äta lite, så nu känns det mycket bättre igen. är fortfarande väldigt seg i kroppen och så, men det är ingen fara.

pratade med mamma förut.. då hade pappa precis åkt iväg till gamleby för att börja tapetsera min lägenhet :D han kom iväg ganska sent så han hinner inte så mycket idag, men det är skönt att det är igång iaf. och det tar ju inte så himla lång tid att tapetsera det rummet. möjligtvis att vi kan åka dit på torsdag efter att jag klippt mej.. men det är sån vi får se.

nej, nu ska jag läsa lite bloggar.. sen ska jag nog lägga mej och titta på tv en stund. vill bara att det ska bli kväll, så att det kan bli onsdag, så att jag kan få ha sommarlov och inreda min lägenhet. haha ;) hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback