Fysik på distans

jaha, då var även andra skoldagen avslutad. började vid tio över tolv, sen har vi bara haft matte till halv tre. egentligen slutar vi vid kvart i fyra, men eftersom fysikböckerna inte kommit hade vi bara matte. gick faktiskt ganska bra. visst, det är inte lika roligt som med pelle, men det kommer nog fungera bra.
förresten fick vi idag reda på att vi ska läsa fysiken på distans. vi ska bara ha erika som lite stödlärare en lektion i veckan. känns lite märkligt, men ändå kanska kul att läsa på distans. hehe. kommer ju få användning av min bärbara dator :D haha. det kommer alltså sitta någon nere i malmö, eller vart det var, och skicka uppgifter till oss över nätet. får se hur det blir. tur att jag har pappa ;)

har även kommit fram till att jag måste ha en almacka. tänkte skicka efter en från internet, men jag vet inte rikigt.. får se. johan vill inte följa med till västervik och titta idag så jag kanske får åka ensam.. eller nåt. hehe. nej, nu ska jag gå. hejsvejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback