Full fart hela dagen

när mamma kommit förut åkte vi hem till vimmerby. först stannade vi till på sibylla och åt lunch lite snabbt. fick kasta i mej maten för att hinna till frissan till kvar över tolv. men det gick. blev riktigt nöjd.. som alltid. har klippt mej där i.. fyra år, tror jag det är, och har inte blivit missnöjd en enda gång. har alltid blivit supernöjd :) bilder kommer förhoppningsvis när jag färgat håret, vilket jag hoppas blir inom ett par dagar. men jag är ju så himla dålig på att knäppa kort. eller alltså, jag kan ju.. men jag gör det aldrig. vet inte riktigt varför faktiskt. inläggen blir ju så mycket roligare med lite bilder. kanske nåt jag borde jobba på till hösten? eller vad tycker ni?

efter klippningen gick jag iaf ner till öb där jag handlade lite rengöringsgrejer till lägenheten. sånt som alltid behövs. så fort jag gjort det åkte jag och mamma till gamleby där pappa redan var. när vi kom dit var det färdigtapetserat och han höll på att skruva ihop mitt supersnygga nattduksbord som kostade 799kr :b men det var värt det. haha.
han skruvade även ihop mitt matchande soffbord som kostade 995kr. också värt det.. helt klart. jag och mamma diskade massor och plockade in i skåp och sådär. badrummet är helt färdigt nu. i köket fattas gardiner och köksbord. i vardagsrummet/sovrummet är det är del kvar att flytta, men vi har hunnit rätt långt ändå. la ut mattan och hängde upp gardiner där inne idag också. blir så jääävla snyggt. ojojoj. förhoppningsvis kommer även bilder därifrån snart.

när vi gett upp i gamleby åkte jag och pappa till toverum för att prova sängen jag ska få låna av hastarna. superskön, var den, så den följer med till gamleby. mamma åkte till matilda, dit även och och pappa åkte senare. sickan mår inte bra, nämligen så vi tittade till  honom. tog tempen och lite sånt. han mådde dock bättre när vi åkte därifrån, så det känns skönt. lillan fick följa med oss hem så matilda kunde hålla lite koll på sickan.

när jag kom hem hit så kom sara in, ganska omgående, med en kasse med kläder. bla massa bh:ar. sååå himla bra. sånt som alltid går åt. haha. dock var dom flesta för stora, men jag tog tre stycken eller nåt sånt iaf. känns riktigt bra. tog även två tröjor och ett par mjukisbyxor :)

nu sitter jag äntligen i min säng. är jättetrött, men var tvungen att skriva av mej lite bara. haha. imorrn bär det iväg till gamleby igen. och eventuellt linköping för att inhandla tv-möbeln. men vi får se hur det blir. nu ska jag iaf lägga mej här bredvid lillan och laban. ibland är det allt bra mysigt med djur :) hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback