Fösta dagen avklarad

jaha, då var första skoldagen avklarad. vi har inte gjort speciellt mycket. haft lite samarbetsövningar med dom nya nv-ettorna bara. ganska roligt, faktiskt. verkar vara ett hyfsat gäng.
dock fick vi reda på att vi inte ska ha pelle i matte mer. det känns inte speciellt jävla roligt, kan jag ju inte påstå, men det är väl sånt man får stå ut med, antar jag. vi har iaf bestämt oss för att ge erika en ärlig chans, och fungerar det inte får vi väl försöka göra något åt det då.

nu sitter jag och johan hemma hos mej. gör inte speciellt mycket. var alldeles nyss och handlade. ikväll blir det vildsvinskött (som johan hade med sej), klyftpotatis och beasås :) mums, full i biblan. blir nog jättebra, tror jag.

nej, nu ska jag läsa lite bloggar innan vi börjar med maten. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Johan

Innan vi börjar med maten ?! det var jag som lagade maten :) (och diskade)

2008-08-20 @ 20:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback