Flyttat till lägenheten

nu sitter jag vid mitt alldeles nya köksbord i min alldeles egna lägenhet :D mamma och pappa har precis åkt till västervik för att campa, så nu är jag här helt själv. känns väldigt bra, måste jag få säga :) trivs faktiskt här :)

idag har vi skruvat ihop köksbordet, hängt upp vitrinskåpet, hängt upp spegeln i hallen och hängt upp mina fönsterlampor. jag har packat upp mina kläder och grejer, så nu är nog allt färdigt, tror jag. är bara tavlorna i vardagsrummet som ska upp. men eftersom det är på en fondtapet så är det ingen brådska.. behöver knappt vara nåt där. men det kommer bli såå snyggt! :D

ikväll kommer johan hit. han ska vara här i helgen. vet inte riktigt vad vi ska hitta på, men det blir nog mest att ta det lugnt, tror jag.

nej, nu ska jag faktiskt ställa mej i duschen. haha. så spännande! har ju aldrig duschat här förut ;) ha det så bra.. det ska jag ha! hejsvejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback