Fiskpanett och ris

jaha, då har jag sminkat mej och klätt på mej. håller nu på att göra lite lunch. fick bli fiskpanett, ris och holandeisås. hade ingen potatis hemma. men det får gå med ris. haha. måste verkligen handla idag, det är bara så.
var iaf duktig och gjorde en matlista förut så johan vet vad han ska ha färdigt tills jag kommer hem i veckan ;) kanonbra. haha.

alltså, jag har verkligen tråkigt just nu. ojojoj. och det blir ju inte bättre av att jag ska ha kilowatt i 2timmar och 40min alldeles strax. jobbigt. men det blir nog bra.. säkert. haha.

nej, nu ska jag titta till riset. hejsvejs.

glömde visst spara förut.. men såhär blev resultatet iaf ;) smakade väldigt bra, faktiskt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback