Dammsugarägare

Första arbetsdagen efter semester idag. har gått väldigt bra, faktiskt. varit lugnt idag. spöregnat hela jäkla dagen. det bara vräker ner hela tiden.. har inte varit uppehåll en minut sen klockan tio, tror jag. men det behövs väl, antar jag.

imorse gick jag till chefen och sa att jag behövde en bra dammsugare till ett bra pris. så han tog fram de priser som gällde för mej (lite rabatt och så när man är anställd) och jag velade länge, faktiskt i åtta timmar. men när jag provat båda bestämde jag mej för den dyra för 1300. det fick vara värt det.. trots att det skiljde 700kr. men efter lite om och men så fick jag den dyra för bara 700kr.. en dammsugare som från början ligger på 1995! haha. det är fan i mej inte dåligt.. kanske ska bli affärsman jag? har gått runt med ett flin i två timmar nu. haha. jag är verkligen supernöjd. kunde knappast blivit bättre :D

nej, nu ska jag läsa lite bloggar.. kanske gå och packa upp min jättesnygga dammsugare, som dessutom matchar inredningen i min lägenhet, och provköra den lite? ;) vi får se.. hejsvejs.


Kommentarer
Postat av: kats

ha ha fniss.. ja se du var en jäkel på att förhandla priser ...fniss



2008-08-04 @ 22:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback