Underbara dag

Goddagens. dagen har varit hur bra som helst, bortsett från min tärningsvärk. hehe.
när skolan var slut och jag hade ätit och lite gick jag ner till körgår´n för att köra lite traktor. gick jättebra. dock fanns det ingen två-axlad, så jag körde med en vanlig. gick så bra så att det nästan blev lite tråkigt, faktiskt. hehe.
när jag kom tillbaka upp på mitt rum tog jag min bok och mina solglasögon och gick ut och satte mej i det underbara vädret. ojojoj, det är verkligen vår idag :D
var meningen att jag skulle ta en promenad men så blev det inte riktigt. har ingen ork och så har jag så jääävla ont i benen. haha. får försöka ta det ikväll eller nåt, istället :b
nu sitter jag här i datasalen och försöker fördriva lite tid. ska åka med karin till åtvidaberg men vi kan åka tidigast fyra. men det är ju frivilligt så det är helt okej :)

just nu önskar jag att jag var hemma i vimmerby. vore så oerhört underbart att gå till hydro och köpa en glass och sen sitta på framsidan i solen och bara njuta och sitta och titta på hur skönt hundarna tycker det är i solen :D

nej, nu ska jag nog plugga lite körkortsteori, tror jag :) hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: mamma

KRAAAAM!

2008-04-04 @ 22:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback