Tröttling

Efter att jag suttit här sist gick jag upp på mitt rum och tänkte att jag skulle passa på att göra lite matte när jag ändå inte hade någon att umgås med. jag gjorde typ ett tal sen kände jag verkligen att jag inte orkade mer. så då la jag mej för att läsa lite och fördriva tiden på så sätt. helt plötsligt vaknade jag av att jag fick boken på näsan. har aldrig varit med om det förut. hehe. men då gav jag iaf upp och ställde klockan på middagsdags, drog på mej täcket och somnade som en stock med en gång.
nu har jag precis ätit och har fått kämpa för att hålla mej vaken. vet inte varför jag är så himla idiottrött :b men jag vill ju inte gå och lägga mej än, för då kan jag ju inte sova inatt :b uscha.. jobbigt detta, vill jag lova.

nej, nu ska jag kika på lite andra bloggar. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, TACK! :) skit skönt verkligen... :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback