Tjejkväll

Godmorgon. igår efter maten gick jag, elinor och linnea ner till kajsas lägenhet nere på byn. satt där uppe i flera timmar och gaggade, åt lite gott och hade bara oerhört roligt! :D vi pratade, som vanligt, om allt mellan himmel och jord. verkligen en trevlig kväll. vi gick hem vid elva. var länge sen jag var ute så länge, kände jag när jag vaknade. är fortfarande hur trött som helst. haha.

i eftermiddag skulle mamma komma hit med min aloe vera, som jag glömde hemma, eftersom hon jobbar i västervik idag. men igår ringde hon och frågade om hon inte kunde komma på morgonen istället. smidigare så. så hon skulle komma runt halv åtta någon gång. vid klockan sju ringde hon och sa att hon körde in i gamleby. haha. sååå typiskt min kära mor :D

nu har jag svenska. sitter och väntar på att jimmy ska skicka över det han skrivit på arbetet så jag passar på att sitta här lite.
vet inte riktigt vad dagen har att bjuda på faktiskt. det är sånt som märks.
nej, nu ska jag ta och arbeta lite. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback