Tisdag

dagen började med muntlig redovisning av biologi-arbetet. gick faktiskt jättebra. fick bra respons och så. fick även 99% klart att jag får MVG i slutbetyget i biologin.
efter det var det matte. först var jag och nadja med på treornas mattelektion för att få lite extra gjort så vi slipper räkna så mycket under praktiken. efter det hade även vår klass matte i en timma, och det var lite jobbigt att ha två timmar utan någon rast faktiskt. var ganska trött i huvudet efter det, må jag säga, men skönt att få lite gjort :b
när vi hade ätit och så hade vi småföretagande. jobbigaste lektionen på länge. vi fick tillbaka våra prov och både jag och nadja blev väldigt irriterade för hon hade inte alls fattat vad vi hade menat, trots att det stod så i boken :b menmen, det löste sej till slut och jag fick ändå MVG på det provet också :D känns verkligen kanon.

nu har jag precis fikat lite. ska göra en uppgift på datan nu bara.

sista dagen imorrn. sen är det ledigt och efter det två veckors praktik. såååå skönt att få komma hem :D

nej, nu ska jag gå. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback