Temadag

Igår efter skolan umgicks jag lite med flickorna. gick dock upp på mitt rum typ halv sju, eller något sånt. mådde inte så bra.. kände mej hängig och så. satte mej istället och tittade lite på desperate housewives. såg bara fyra avsnitt. var såå himla trött. slocknade nog i samma sekund jag la mej ner, tror jag.

idag har vi temadag- företagande. såååååå tråååååkigt! kommer bli en extremt lång dag, känner jag. hittills har det iaf inte varit något intressant.

ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, faktiskt. känner mej lite hängig och så idag också, så vi får se om jag är osocial idag också. men det är ju sånt som märks :b

nej, nu ska jag passa på att läsa lite bloggar innan jag måste gå igen. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback