Take a walk in the sunshine

Godkväll. efter skolan förut bytte jag om, tog med mej min mp3 och gick ut en sväng. var meningen att jag bara skulle gå men jag blev så sugen på att springa så jag gjorde det lite också :) såååå skööönt! var ute i 50 minuter ungefär.
när jag kom in stretchade jag, hoppade in i duschen och efter det gick jag och körde igång en tvätt. har min tredje maskin igång nu. är så duktig så :)
efter maten har jag tittat lite på desperate och så. nu sitter jag och nadja här i datasalen och ugglar. vet inte riktigt vad resten av kvällen har att bjuda på, men det blir nog väldigt lugnt, tror jag. jag är jättetrött och har bajsont i benen och i svanket. vet inte riktigt, men det känns inte som att träninsvärk kan komma redan en timma efter man tränat, för det var vad det gjorde, nämligen :b aja, det blir väl en ibumetin sen när jag ska sova, så löser det sej nog.

imorgon efter skolan ska jag förresten köra traktor. jag hann ju inte med alla moment i körningen förra terminen och kunde därför inte få mvg i det ämnet. men eftersom jag hade mvg på teoridelen så kan jag få det i slutbetyg om jag slutför de övningar som krävs för mvg :D hoppashoppashoppas att det kommer att gå bra imorgon :)

nej, nu ska jag läsa lite bloggar. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback