Soptipp?

förut var jag uppe på mitt rum och skulle packa. jag tänkte att jag skulle ta med mej lite extra grejer hem eftersom jag får skjuts så slipper vi ta allting den veckan vi slutar skolan. haha. ja, inte för att det märktes någon stor skillnad precis. det lilla jag fick med mej var ju en piss i havet. ojoj, vad mycket jag har lyckats samla på mej under detta år dom gått. i början var det inte mycket alls, men så har jag tydligen tagit med mej lite extra typ varje helg, men jag har aldrig tagit med någonting hem. vår bil kommer ju väga typ tre ton när vi ska ta med alla grejer hem. haha.

förresten så ringde johan förut.. tror det eller ej, men han ville komma hit.. till gamleby.. han som hatar att vara här. haha. så troligtvis ska han följa med hem till mej imorrn och vara med mej och flickorna. måste bara prata med dom andra först så att dom inte tycker att det är alltför hemskt med en helt trämmande karl ;b hoppashoppas att det är okej med dom. vore jätteroligt :)

nej, nu ska jag gå bort och titta på elinor och linnea. dom håller på och hoppar borta i paddocken. ååh, jag är så sugen på att rida. ska nog slänga mej upp på snobben en sväng sen, tror jag. haha.

hejsvejs.


Kommentarer
Postat av: kats

klart du ska rida tjejen... tjolahopp:-))

2008-04-29 @ 19:24:54
Postat av: Anna

tack så mycket sötunge!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback