Snabbvisit i åtvid

igår efter skolan gick jag och letade upp karin och frågade om jag kunde åka med henne lite åtvid, och det gick naturligtvis jättebra. så vid klockan fyra igår var jag hemma hos johan :) vi gjorde inte speciellt mycket på kvällen. jag var idiottrött så jag gick upp och la mej vid tjugo i åtta :b då kom johan upp med en film och lite popcorn, så vi låg i sängen och hade det lite mysigt innan jag somnade.
klockan ringde vid halv sex imorse. då gick jag upp och tvättade håret och gjorde iordning det (hade idrott första lektionen så det var ingen mening med att duscha hela mej). när klockan var sex åkte jag, johan och leo ner till gropen. där satte jag och johan oss och åt tidningen och åt frukost. när klockan var sju gick jag och mötte karin x2 och åkte tillbaka till skolan.

har varit en bra dag idag, trots att jag är jättetrött. idrotten var jätterolig och på biologin gjorde vi färdigt texten helt, så nu har vi bara lite finslip på powerpointen kvar. nu har jag egentligen data men eftersom jag är färdig med min almanacka är kursen avslutad för min del :D nu sitter jag här och väntar på att lektionen ska börja. ska ha engelska. känner verkligen inte för det :b

vet inte riktigt vad som händer ikväll, faktiskt. men jag känner bara för att vara på mitt rum och sova eller något i den stilen.. någonting i horisontellt läge iaf.
nej, nu ska jag kika vidare. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Sara

äter du ofta tidningen??

Postat av: Kajsa

Svar: Ja, det är den bästa starten på dagen man kan få! absolut någonting jag rekommenderar!

2008-04-18 @ 11:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback