Pluggplugg

Hej igen. runt klockan fyra förut tog jag, linnea och elinor tag i våra liv och sprang en runda. såå himla skönt. dels att röra på sig och att få rensa huvudet lite :b
när vi kommit hem och duschat och så var det dags för middag. stekt potatis och falukorv. så himla mumsigt så :D

nu har jag precis skrivit färdigt min bokanalys. väldigt skönt att få den ur världen, måste jag få säga. ska be mamma läsa igenom den en sista gång innan jag skickar iväg den bara ;b
nu ska jag nog ta och titta lite på den muntliga redovisningen vi ska ha på tisdag. vill förbereda mej i tid.. blir så stressad annars :b

ikväll ska jag och flickorna troligtvis sitta uppe hos elinor. det brukar sluta där. jag ska iaf upp dit så fort dom kommer hem från stallet.

nej, nu ska jag läsa lite bloggar. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hej!

Var jätte gärna med och tävla på min sida där man kan vinna ett par as snygga skor från Ji Fashion 4U, värde 650 kr !

Ha en trevlig
dag
:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback