plugg och åter plugg

Efter fikat förut gick jag och satte mej vid datorn och skulle göra lite på almanackan. avslutade precis, kan jag säga.. blev nästan två timmar :b
efter maten, som är snart, ska jag upp på mitt rum och plugga lite småföretagande. har prov på det imorrn :b
senare ikväll ska jag träna lite.. blir nog inte att jag springer, tror jag.. får göra lite annat smått och gott uppe på rummet.. lite hederliga situps och rygglyft och sånt :)
tror nog faktiskt att jag ska försöka hinna umgås lite med flickorna också. men av någon konstig anledning har jag under några veckors tid tyckt att det har varit skönare att vara ensam :b vet inte riktigt varför det är så, men det går nog över snart. hehe.

nej, nu ska jag läsa lite bloggar innan maten. hejsvejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback