Övernattning i Frödinge

Ja, gårdagen blev inte riktigt som planerat. vid fem så frågade matilda om hon inte kunde få komma och hämta mej. hon skulle vara ensam på kvällen och ville ha lite att göra, så vid halv sju kom hon och sara och hämtade mej här i gamleby. när vi kom hem till matilda gick vi bort till ica och handlade lite morötter och dipp och så satte vi oss och spelade guitar hero och så. väldigt trevligt. vi kom i säng runt halv tolv, ungefär. sov som en kung inatt. matildas soffa är gudomlig. blev dock väckt att lillan en gång, men det är sånt som man får räkna med.. det hör till :b
imorse ringde klockan vid sex. då gick jag upp och duschade och åt frukost och så kom frida, min lärare, och plockade upp mej utanför matildas hus och så åkte vi hit till gamleby.

hela dagen idag ägnas åt redovisningar av treornas pojektarbeten. ganska intressant faktiskt, men det är lite jobbigt att missa en hel dag av skolan :b hur som helst är klockan tio och vi i min grupp har precis lyssnat på den sista. har bara en till vid klockan ett :b vet inte om dom hade problem med att placera ut oss nv-are eller varför vi inte ska vara på nåt mer. blir nog en ganska seg dag, tror jag :b

nej, nu ska jag läsa lite bloggar sen ska jag ut och sätta mej i solen. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback