Onsdag

Mötet igår var riktigt roligt och intressant, faktiskt. vi blev väl mottagna så fort vi kom dit och alla var jättetrevliga. själva mötet var mer intressant än jag trodde och tiden bara flög fram. efter mötet stannade vi kvar i salen eftersom bussen hem ändå inte skulle gå förrän ungefär en timma senare. nadja knöt jättemånga kontakter och det kändes som att hon kommer att trivas i den församlingen :)

nu har jag precis varit och hämtat min jacka. äntligen har den kommit :) dessutom är det ju lite småkallt idag så jag kan tom använda den.

nu sitter jag i datasalen och ska plugga. har väldigt mycket att göra, så jag vet ju vart jag ska spendera min kväll iaf.

nej, nu är det bäst att sätter igång. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback